Opwarmertje - Reisverslag uit Leens, Nederland van Trijnette Zuidema - WaarBenJij.nu Opwarmertje - Reisverslag uit Leens, Nederland van Trijnette Zuidema - WaarBenJij.nu

Opwarmertje

Blijf op de hoogte en volg Trijnette

03 November 2014 | Nederland, Leens

Over precies twee weken is het zover dan ga ik samen met een vriendin(Gea Veenwijk) de lucht in op avontuur. Maandag 17 november gaan we vertrekken vanaf Schiphol richting Bangkok. We hebben een kleine overstap in Helsinki , 18 november heel erg vroeg zullen we daar landen. We zullen daar opgehaald worden, om de eerste nachten in deze grote stad in een Guest House te verblijven. Voor 8 december moeten we op Bali (Indonesië) zijn waar ons een Surf camp te wachten staat van 1 week.
Vanaf Indonesië vliegen we naar Perth (West-Australië) dan is het inmiddels 16 december en zullen we Kerst en Oud & Nieuw in de zomer mee gaan maken. We zullen bij familie verblijven en willen daar gaan werken, voor de ervaring en het geld uiteraard! ;) Het groeit nog steeds niet op je rug!
Halverwege maart 2015 gaan we naar de andere kant van Australië trekken om daar een duikcursus te volgen. (Cairns) Vanaf Sydney (Australië) en Auckland(Nieuw-Zeeland) worden we nog twee weken verwacht op Fiji. Genieten van de rust en het tropische eiland onder palmboom en een lekker cocktail! Na het bijkomen op Fiji is het al begin mei 2015, waarop we dan in Auckland zijn om het laatste land van de reis te bezoeken. Op de dag dat mijn vrolijke reisgenoot jarig is zullen we met een camper de weg op gaan om door heel Nieuw-Zeeland rond te trekken. 25 juni 2015 is de dag dat we weer in het warme Nederland zullen terug keren met alle foto's en spannende verhalen! Via deze weg probeer ik iedereen zoveel mogelijk op de hoogte te houden. Ik heb nu nog twee weken te tijd dus moet het verhaal nu eerst wel afronden, de papieren zijn in orde maar de backpack moet nog vol!

Groetjes, Trijnette

• 03 November 2014 - 11:32

Linda:

Wauwwww Trijnette! Wat ontzettend leuk.....Alvast heeeeeeel veeeeeel plezier met alle voorbereidingen. Een fijne reis toegewenst samen.
    Liefs Linda

• 03 November 2014 - 11:51

Janita:

Heey girl.

Wat een avontuur staat jullie te wachten.
    Heel veel plezier. Rustig aan en ik hou je vanaf hier in de gaten;)
    Liefs Janiet

• 03 November 2014 - 11:57

Marloes:

Leuk allemaal hihi Ik ga je volgen

• 18 November 2014 - 20:53

Ina:

Hoi Trijnette,

Je bent inmiddels aan je reis begonnen, heel veel plezier toegewenst.
    Leuk dat we je op deze manier kunnen volgen.

Groetjes Ina en Piet