Ieniemienie update. - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Trijnette Zuidema - WaarBenJij.nu Ieniemienie update. - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Trijnette Zuidema - WaarBenJij.nu

Ieniemienie update.

Door: trijnetteindublin

Blijf op de hoogte en volg Trijnette

19 Mei 2011 | Ierland, Dublin

Hi!

Even een kleine update tussen het leren door. ;) Inmiddels heb ik twee tentamens gehad en ben wel tevreden met wat ik heb opgeschreven en wat ik geleerd had. Of ik het dan ook gehaald heb is een tweede maar dat wachten we rustig af natuurlijk. Komende dinsdag heb ik mijn laatste tentamen (24mei) Ga vanaf morgen daar dan ook even voor zitten. Vandaag alleen nog even rustig aan, even een keer wat anders aan je hoofd dan studieboeken is ook wel fijn. Afgelopen weekend samen met Hinke naar Galway geweest. Een stad aan de andere kant van Ierland, en het ligt op één lijn met Dublin maar dus aan de andere kant van het eiland. Met als hoogtepunt de Cliffs of Moher. Kijk de foto's maar ze zijn prachtig! :) Heel gezellig weekendje gehad, dat is aan de foto's ook wel te zien hahaha even wat andere dingen aan je hoofd dan school en dat was wel fijn ja het stressen hoort er ook bij maar daar ben je dan ook vrouw voor denk ik ;) Verder maken we nog plannen voor de laatste weekjes. Een soort afscheids to-do-list.... om alles maar te hebben gedaan en om met een rustig hart naar huis te gaan. Er moet ook nog tijd vrij gemaakt worden voor inpakken natuurlijk! En mijn ouders de stad nog laten zien, kortom genoeg te doen en puur genieten en dan kom ik er weer aan. De Queen van Engeland was hier ook nog op bezoek,ontzettend veel politie op straat. Hebben er in dat opzicht wel wat van gemerkt en dat ik na mijn tentamen mijn straat niet in mocht omdat ze op dat moment op de hoek van de straat was kon ik mijn huis niet in. Maar door alle politie om je heen ben je weer helemaal veilig hier! Volgende week komt Obama ook nog langs. Kortom één en alle gezelligheid in Dublin!!

Bedankt voor alle post die ik de afgelopen week weer heb ontvangen! Vond het weer erg leuk om alles te lezen! Thanksss!

Liefs, Trijnette

Foto's: https://picasaweb.google.com/trijnette89/

  • 19 Mei 2011 - 20:22

    Hilda:

    He laivert

    jaja heb het weer gelezen....tja waar blijft nu de post van hilda ehm komt eraan had iets verkeerd gedaan dus moest even opnieuw.... het is dus onderweg!!!!

    Kussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Trijnette

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 707
Totaal aantal bezoekers 16886

Voorgaande reizen:

17 November 2014 - 25 Juni 2015

Backpacking around the world

22 Januari 2011 - 30 November -0001

Studeren in Dublin

Landen bezocht: